הצונאמי ששטף הכל ולא השאיר סיכה פנויה…

הצונאמי ששטף הכל ולא השאיר סיכה פנויה…

מקובלנו שבמשך הדורות הוא לישראל נביאים כפלים כיוצאי מצרים וממילא גם היו לישראל אינספור נבואות שנשלחו להם משמים… ובכל זאת מככככל הנבואות הרבות נשאר לנו רק כמה נבואות בודדות שהם כתובות אשורית בכתבי הקודש בנביאים וכתובים שלנו… נו… מה מיוחד דווקא בנבואות האלו שדווקא הם נכתבו בכתבי הקודש יותר מכל שאר הנבואות??? התשובה היא: שרק הנבואות שהוצרכו לדורות!!!!!! הם אלו שנכתבו בכתבי הקודש!!! ברור??? אם ככה: אתה יודע מה כתוב כאן??? כתוב כאן: שעל כרחך!!!! כל פסוק שנכתב בישעיה וירמיה ויחזקאל ותרי עשר וכו'… כל פסוק שם חייב להיות!!!! שהוא נבואה עדכנית שמדברת אלינו… שנת 2015… והההראיה: כי אם זה לא היה שייך אלינו… אז גם הנבואה הזו הייתה נגנזת אי שם בהסטוריה יחד עם כל שאר מיליוני הנבואות שלא נכתבו… ואם ככה: יש לי קושיה עצומה:  אתה מוזמן לפתוח את ספרי הנביאים ולראות שרובא דרובא של הנבואות… לא הייתי מגזים אם הייתי אומר 90% מדברים על חטא עבודה זרה!! והרי יצרא דעבודה זרה התבטל ממזמן… אם ככה איך אפשר לומר שכל הנבואות שבכתבי הקודש נכתבו בשבילנו… בו בזמן שכבר אלפיים שנה זה לא רלוונטי…??? כבר אלפיים שנה אנחנו לא "בפרשה" של ע"ז???

על כרחך!!! אנחנו מוכרחים לומר:

שבכל דור ודור יש בחינה של עבודה זרה!!! כל דור והעבודה זרה שלו…

זאת אומרת: יש הגדרה ומאפיין וקטיגוריה מסוימת מה נכלל בגדר עבודה זרה… והקטיגוריה הזו שייכת בכל דור ודור… גם בדורנו… (כמו שבמסכת ב"ק המשנה מביאה את אבות הנזיקין המפורשים בתורה… ואז הגמ' מבארת מה הקטיגוריה והמאפיין של כל אחד מהאבות ולפי"ז משתלשים מהם הרבה תולדות… לדוגמא: בור!!! זה לא רק בור אלא כל תקלה שעומדת ברה"ר… וממילא: יתכן שבדורנו גם תמרור לא נכון שהציבה העירייה יתכן שהוא בגדר תקלה… וצ"ע… רק על דרך המשל)

כל מה שנותר לנו זה רק לברר: מהי ההגדרה של עבודה זרה??

איפה עבודה זרה מגיעה לידי ביטוי אצלנו??

מה המאפיינים של עבודה זרה בייחס לדורנו אנו????

אז שמעתי: שההגדרה של ע"ז היא ככל הנראה כך:

תאווה ויצר שמקיף את כככככל ישותו של האדם!

תאווה כזו שהיא מקיפה את ככככל ישותו של האדם ולא משאירה שום מקום פנוי לששששום דבר אחר… זה!!!! זה הנקודה!!! זו ההגדרה של יצרא דעבודה זרה!!!! זו ההההנקודה של עבודה זרה…

הבנת את ההגדרה?? אני אסביר טיפה: כל התאוות שאנחנו מכירים היום… גם אם מדובר בתאוות גדולות… אבל עדיין יש להם איזה גבול מסויים!! יש להם איזה קצה!! סוף!!! יש מקום שבו מסתיימת התאווה… ואז הבן אדם מתפנה ל… ל… למשהו אחר… מצידי לתאווה הבאה… לדוגמא: היום יש תאוות אכילה מאוד מפותחת… אתה יכול להסתובב בעיר הגדולה ולראות מסעדות ע"ג מסעדות… אוכל אוכל ונוך אמול אוכל אבל עדיין… אם תשים לב: בין מסעדה למסעדה… יש גם!!! גם דברים אחרים… יש פה ושם גם חנויות בגדים… יש אפילו חנויות טמבור… או אופניים חשמליות… כי עם כל הכבוד לתאוות אכילה… סוף סוף… אכלתי עכשיו במסעדה… מלאתי את הבטן… עכשיו בארבע שעות הקרובות אני לא מסוגל להסתכל על אוכל… אל תדבר איתי על אוכל!!!! עכשיו בארבע שעות האלו אני פנוי לראות ולהכיר גם שטויות אחרות… זאת אומרת: תאוות אכילה כמה שהיא תהיה גדולה… היא עדיין משאירה מקום לדברים אחרים… בין ארוחה לארוחה היא משאירה כמה שעות של חסד לתאוות אחרות… היא לא ממש כבשה את כל המערכת…

עוד דוגמא: בתקשורת יש המון לכלוך… כל הזמן מלכלכים שם מה שרק אפשר ללכלך… אבל גם אם יש לכלוך… לא ההההכל לכלוך!!! כי סוף סוף יש גם מזג אויר… ויש גם שערי מט"ח… ויש לפעמים גם אזעקה בשדרות.. אז בין לכלוך ללכלוך יש כמה דקות של הפוגה שאל תתפלא שבאותם דקות לא יהיה לכלוך… זאת אומרת: הלכלוך לא השתלט על הכל… עדיין נשאר טיפה טיפה מקום ל… ל… לדברים אחרים… לא משנה מצידי מה…

ככה זה בתאוות הגשמיות שבדורות שלנו.. אבל תאוות עבודה זרה????

  עבודה זרה לשם שינוי.. זה סוג של תאווה… סוג של יצר שמקיף ומשתלט את ההההכל… יצר שלא משאיר מקום לשום דבר… יצר שמשתלט על ככככל ישותו של האדם ולא משאיר לו שום מקום פנוי לשום דבר אחר… איפה רואים את זה???  אם תשים לב: המון פעמים כשמוזכר בנביא את החטא של עבודה זרה… מוזכר שם תיאור מסוג: על כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן… זאת אומרת: כשעם ישראל חטאו בעבודה זרה… אז זה לא ש-פה ושם יש עבודה זרה… זה לא שפה יש מזבח… שם יש פסח… לא!!!! ברגע שנפרץ הנושא ועם ישראל חטאו בעבודה זרה… אז כל ארץ ישראל נהייתה מפוצצצצצת בעבודה זרה… לא הייתה פינה שלא היה בה עבודה זרה… לא היה פינת חדר שלא היה בה עבודה זרה… לו יצוייר שהייתה אז תקשורת אז זה לא שמדברים רוב הזמן על ע"ז ופה שם מדברים גם על דברים אחרים… שום דבר!!! ברגע שיש עבודה זרה היא תפסה את כל המקום!! לא השאירה דקה פנויה ומטר על מטר פנוי… הכל חתיכת עבודה זרה…  רק שתבין: כשמשה רבינו רצה להתפלל לקב"ה שיסיר את הצפרדעים… לא הייתה לו ברירה… הוא היה חחחייב לצאת מהעיר… למה?? כי כל העיר הייתה מלאה גילולים!!! אני לא מבין: בככככל קהיר אי אפשר למצא ארבע אמות בודדות נקיות מעבודה זרה??? לא!!!! אין מצצב!!!! למצא מטר על מטר במצרים שאין בו ע"ז זה בדיוק כמו למצא מטר על מטר בירושלים שלא רשום בטאבו על מישהו… לך תחפש כזה מטר… אין!!! היצר של עבודה זרה היה כזה צונאמי שהוא שטף כל סדק… לא נשארה סיכה שלא היה עליה ע"ז… אתה מוזמן ללמוד מסכת ע"ז… שברגע שגוי נגע רגע אחד ביין… אנחנו מיד חוששים בשיא הרצינות שהוא ניסך את זה… מה הקשר?? בסה"כ רגע אחד נגע… כן… כל הראש היה נמצא בזה… כל תנועה הכי קטנה התפרשה אוטומטית לכיוון הזה… כי… כי זה מילא את כל הראש… ונכנס בכל תנועה… בקיצור: אין כאן המקום להאריך… מי שקצת יקרא את הפסוקים ויעקוב אחרי רוח הדברים יראה ש… שזה היה הלך הרוח לאורך כל הדרך…

  (וזה לא סתם!!! יש סיבה עמוקה ועדינה למה זה ככה: בקצרה: להבדיל בין הקודש ובין החול.. כמו שבכוחות הקדושה ברגע שאנחנו מאמינים בקב"ה… אז זה לא ש-פה ושם יש הקב"ה בעולם… אלא אוטומטית זה נהיה אין עוד מלבדו!!! כל המציאות היא מלא כל הארץ כבודו!!!! אם אנחנו מאמינים ביחודו אז שמו יתברך נכנס בכל דבר… אנחנו מברכים מאה ברכות ביום על כל פרי ועל כל תנועה…  אז להבדיל מיליוני הבדלות… זה כנגד זה ככה זה גם בכוחות הטומאה… ברגע שאדם מפנה עורף לקב"ה וכעת הוא הולך אחרי יצרא דע"ז… הרי כעת הוא מתיימר שחלילה וחס העבודה זרה תשמש לו תחליף רח"ל… אז אוטומטית זה נהיה על אותו משקל… מאותו רגע זה לא שיש פה ושם עבודה זרה… אלא אין שום דבר חוץ מעבודה זרה!!! בכל חור.. בכל פינה… ההההכל עבודה זרה… זה אותו סוג של דבקות בכוחות הקדושה…. פחד פחדים…)

בקיצור: זה המאפיין וההגדרה של עבודה זרה!!!! 

יצר ותאווה שמקיפה את ככככל ישותו של האדם לגמרי!!!! ולא משאיר מקום לשום דבר אחר מלבדו!!!

אי לכך ובהתאם לזאת: כיון שזה המאפיין וזו ההגדרה של עבודה זרה… אז גם היום!!! גם אחרי שיצרא דעבודה זרה התבטל… עדיין בכל דור יש איזה חטא או פיתוי או יצר מסוים שהמאפיין וההגדרה והקיטגוריה שלו שהוא מקיף את כל ישותו של האדם וזה!!! זה העבודה זרה של הדור הזה ועל זה!!!! על זה נאמרו וכוונו כל הנבואות שהתנבאו על עבודה זרה בייחס לכל דור… כולל הדור שלנו…

ולא נותר לנו אלא לנסות לחשוב איפה זה מגיע לידי ביטוי בדור שלנו?? איזה תאווה ואיזה יצר יש בדור שלנו שהוא הוא זה שיש בו את העוצמה להקיף את כל האישיות כולה ולא להשאיר מקום לכלום חוץ ממנו??? איזה פיתוי יש שאפשר לומר עליו שכשנכנסים בו הרי זה תחת כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן???

התשובה היא מאוד ברורה:  חטא האינטרנט!!!!!

העבודה זרה של דורנו זה  ה א י נ ט ר נ ט ! ! ! !

וכאן חשוב להדגיש: מאוד קל להגיד את זה… את המשפט הזה אפשר להדביק על כל דבר.. אתה יכול להגיד על כל החטא שזה העבודה זרה של דורנו… אז זהו שלא!!! בשביל זה נכתבה כל ההקדמה הארוכה הזו… שלא!!! לא כל חטא מקבל את ההגדרה של עבודה זרה… לא כל פיתוי נהפך לעבודה זרה… לא!!! ההגדרה של עבודה זרה זה פיתוי שיש בו כזו עוצמה שהוא מקיף את כככככל ישותו של האדם… ואין לך הגדרה יותר נכונה מזו על האינטרנט!!!

מה כ"כ נורא באינטרנט??? אתה יודע מה נורא בו???

שיש בו הההההכל!!!!!! הכל הכל הכל הכל!!!!

החל מזמני נסיעות… וכלה בשיחות… ואפילו תפילות… הההכל… אין משהו שאין שם!!! לאינטרנט יש את העוצמה להדביק את הבן אדם אליו וליצור אצלו מצב ש… ש… שמפחיד לומר אין עוד מ…. אינטרנט…

זו בדיוק הההנקודה של האינטרנט!!!

וזו בדיוק הההנקודה של עבודה זרה!!!

יש כוחות הטוב ויש כוחות הרע…

בכוחות הטוב אנחנו יודעים שקודשא בריך הוא אין עוד מלבדו!!!

ואילו בכוחות הטומאה יש אינטרנט שמי שנכנס בו… מי שנכנס בזה… גם הוא מרגיש שחס ושלום… אין עוד מל……!!!! אין שום דבר חוץ מאינטרנט!!!

זה נשמע אלי חריף מידי… זה נשמע אולי מוגזם… אין בעיה… אם אתה חושב שאני מגזים… תנסה לבקש מאחד שיש לו אינטרנט… שיתן לך ליום אחד את המכשיר שלו… שיפרוש מהמכשיר הזה ליום אחד בלבד…

אין מממצב!!!!!  ולמה לא??? כי המכשיר הזה הוא ההההכל בשבילו!!!

הוא הלשון שלו… הוא העיניים שלו. הוא התעסוקה שלו… הוא התקשורת היחידה שלו… הוא התאוות שלו… הוא המשחקים שלו…. הוא הבעל שלו.. הוא האשה שלו… הוא הילדים שלו… הוא החבר הבודד היחיד שלו… הוא ההההכל בשבילו… והוא גם האלוהים אחרים שלו!!!!!! אין לו שום דבר אחר בעולם חוץ מהדבר הזה… ויקרא שמו בישראל: עבודה זרה!!!

כן… תחת כל גבעה גבוהה ותחת כל עץ רענן.. ממש כך!!! אתה נוסע היום באוטובוס??? כבר על הגב של האוטובוס מרגיעים אותך… זה בסיידר… יש פה קליטה… היום הגדילו לעשות… וברוב האוטובוסים יש חיבור להטענה… שחס ושלום לא תתקע… שלא תגמר לך הבטריה באמצע הדרך… היום כל צעצוע שתקנה בהכל בשקל… יש לך עליו את הצורה הזו אפקילציה (לא יודע איך כותבים את זה) איך משיגים אותנו באינטרנט… ואכן באמת!!!! אם גדולי ישראל יבואו ויגידו לנו היום שאסור להתפלל מול כל דבר שיש בו איזשהו איזכור של אינטרנט… לא תהיה לי ברירה… אם נרצה להתפלל על הצפרדעים כמשה בשעתו… אנחנו נצטרך לצאת מהעיר… יתכן שגם מחוץ לעיר יש אינטרנט… כנראה שנצטרך להפליג בספינה… כי אין פינה בעולם שאין בה אינטרנט…

זו העבודה זרה של דורנו!!!!!!!!!!

ומעתה: אתה מוזמן לפתוח את ספר ישעיה ירמיה יחזקאל תרי עשר ולראות איזה נבואות התנבאו על… על האינטרנט!!! כן… הם התנבאו על עבודה זרה… והיות והנבואה שלהם היא לדורות!!!! אז התרגום של העבודה זרה הזו בדורנו העדכני זה לא אחר מאשר אינטרנט…

אגב: אם כבר דברנו על עבודה זרה… אז הגמ' אומרת: כל השומר שבת אפילו עובד עבודה זרה כאנוש מוחלין לו… נו… תנחש למה??? כי מי ששומר שבת… אזי יש יום אחד בשבוע שהוא חייב טיפה להתנתק!!! הוא לא יכול להקריב לפניה קרבנות… לכה"פ כל עבוידה ששייכת לל"ט אבות מלאכות הוא לא יכול לעשות לע"ז שלו… נו… אם ככה… אז זה כבר לא לגמרי ע"ז… ע"ז כזאת שהאדם מסוגל להגיד לה פעם בשבוע סטופ!!! זה כבר לא ע"ז שמקיפה את כל ישותו… יש לו סיכוי… יש פה נקודת תקומה שיש סיכוי שהוא עוד יכול לצאת מזה… אפשר אותו דבר להליץ על אינטרנט… שלא תדע מצרות: אבל המומחים בנושא מעידים שמי שמתמכר לאינטרנט עד הסוף… זה כרוך בעסקת חבילה ששמה חילול שבת… כי… כי איך… איך אפשר לנתק מכשיר החייאה ליממה שלימה מידי שבוע… אבל!!!! באותה מידה יש פה גם נקודת אור: גם אם אתה מכור לאינטרנט… גם אם קשה לך נורא… אבל כל זמן שבשבת אתה עדיין מצליח להתנתק מזה… אז תצעק לקב"ה בשבת קודש… אנא!! תציל אותי מהעבודה זרה הזו… ביום הקדוש הזה שאני ב"ה לא נוגע בע"ז הזו… ביום זה תמחל עלי ותגאל אותי מהאויב הזה… שבת זה קרחת שפיות גם למי שכבר נפל שם… אנא ה'… תעזור ותושיע ותנסוך כוחות בכל אותם אלו שכ"כ מתקשים להיפרד מזה, תשלח להם אזניים קשובות שדברי גדולי ישראל שבימים אלו בפרט כ"כ מתריעים על זה… תתן להם את הכוחות לציית וככה יחד נטהר את עצמנו ונכשיר את עצמנו לגאולה הקרבה ובאה חיש מהר אמן.

באדיבות הגליון הנפלא 'אז נדברו' ותשוח"ח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>