שרופי כבשני האינטרנט מאשימים

 שרופי כבשני האינטרנט מאשימים

שרופי כבשני האינטרנט מאשימים… את עצמם!

 כן.  את עצמם בלבד! שלא שמעו בקול התורה, שלא הקשיבו לקול הרבנים, שלא היטו אוזן אפילו לקול המצפון של עצמם, שצפצף ללא הרף בנקיפות מצפון בשקט אופייני – שכמו וינקר ברכב, מאותת כאשר ההגה מתעקם וסוטה מדרך היושר.

אך הם הקשו עורף, אמרו לי זה לא יקרה.  טיהרו לעצמם את השרץ בק"ן טעמים, התפתלויות ותירוצים והאמינו בעצמם עד יום מותם.

צריך אס אם אס, א"א בלי אימייל, חייב אנטי וירוס, וצרכי פרנסה.

אך עד שהביאו כסף הביתה, נשארו בלי בית. פתאום הכפר העולמי הגלובלי ששמו גוגל – מנוע החיפוש העולמי – קסם להם יותר, והזוהר הוירטואלי העביר אותם על דעתם ועל דעת קונם השאירו כמה יתומים חיים, אלמנה עגונה והרבה דמעות סוררות – לצורכי פרנסה.  עכשיו הוא חי חיים של מות, שוחה בביצה הטובענית הדימיונית של מסכי אל-די, עם כרת ורוד של 18 מגה פיקסל.

אך אנו השפויים מאשימים עוד אשמים במחדל. ישנם עוד כאלה שהאצבע המאשימה של עלי שלכת אלו, נושרי השואה וירטואלית – תרדוף אותם עד שישובו בתשובה. הנשים והבנות לובשי האופנה הפרוצה החרדית של דורינו! הן שפרצו גדרו של עולם באופנת הצר, הצמוד והקצר. והן לא ישובו כ"כ מהר בתשובה

שכל המחטיא את הרבים אין מספיקים בידו לעשות תשובה.

הן אלו שגירו את היצרים וסלקו את השכינה מהרחובות, שגרמו לכל הסתר הפנים של "ושב מאחריך". עד שצרו צעדינו מלכת ברחובותינו – בחור ישיבה או אברך כולל בדרכו ללימודים, על הבוקר שורף את עיניו ליבו ונשמתו, בכמה הצצות קיציות.

וכבר הלב שלו לא עם הקב"ה. הרצונות, החשק והכיסופים לא עם הגמרא ועבודת ה'.

יש סם באויר שמבלבל, מסמא ומטמא. ומכאן הדרך למשברים, נפילות, עליות ירידות וירידות, כי מחר הרחוב לא יהיה יותר נקי, הטומאה והשחץ חוגגים בכיכר השבת וברחוב הפסגה, רבי עקיבא וחזון איש.

וכך הבחור מאבד את הסבלנות, את הגישמק והטעם ופוזל לסטית סמטת השטן, שברחוב המרכזי הסואן.

והכל בזכות אותם נשים צדקניות. שבערב ש"ק תעמודנה מול נרות השבת – תוך כדי שהן לבושות בבושת האופנה הסטייליסטית, שח"ו השמלה לא תהיה יכנה בעוד 10 ס"מ, ובכיסוי ראש ורגל שקוף למהדרין – ובדמעות של שקר תבקשנה. . . וזכינו לגדל בנים ובני בנים אוהבי ויראי ה'. . . ומה לא.

       ובת קול תענה לחצופות אלו מהשמים: למה שלך יהיה בן צדיק ומאיר את העולם, כאשר את מקלקלת את השכן ואת הבחורים שנוסעים אתך קבוע כל בוקר באוטובוס, ואת בלבושך הפרוץ – החרדי המחשיך את העולם, מקלקלת אותם לפעמים יותר מהחילוניות המוקצות מחמת מיאוס. ולא בנחל החרדי אלא בדרך למיר ובריסק, חדרה ותפארתה.

       וגם בעלה האברך יתן את הדין, על כך שלא מיחה באשתו ולא כיסה את הבור ברשות הרבים, שאשתו חופרת כל יום, בישיבה רגל על רגל בתחנת האוטובוס וד"ל.

       וכשאשת הרב לבושה עד הקרסול, החילונית מקצרת עד הברך – "כי חם לה". אך כשאשת הרב לובשת עד הברך ופרתו של רב השכונה יוצאת ברצועה שבין רגליה שלא ברצון חכמים, אז. . .

האויר מגורה, והאינטרט החי, הוא זה שמזמין את האיטנרמת המת!!!

יש עוד אשמים.

כל מיני משבקי"ם, עסקנים, יחצני"ם ומערבבים, גבאים ונהגי אדמו"רים המחללים שם שמים באיצטלא דרבנן. ובתוך קדשי הקדשים של גדולי הדור מחזיקים את המכשירים האלה. להם יהיה גיהנם מיוחד של אחמי"ם, והם ישבו שם במזרח בלי הרב שיצטלם אתם ויחפה עליהם. הם שחיללו שם שמים, כבשו את המלכה עם המלך בבית, הראו לכולם שהכל קייטנה. אייפון לצורכי המוסדות, המפלגה, החסידות והעיתון.

בגיהנם הזה יושב לו כבר גבאי ותיק, זקן מופלג ושמו גיחזי.

הוא גם מישבק את אלישע הנביא – "והוא קדשו ומשרתו אינו קדוש" וידע גם איך לעבוד עליו. היה כאלה שהכניס וכאלה שלא, אהב בצע כסף ואין לו חלק לעולם הבא. (סנהדרין קז:)

פעם לאלישע היה גיחזי אחד, היום יש לכל אלישע 7 גיחזים שרוחשים סביבו, או יותר נכון לכל גיחזי יש אלישע. משב"ק – משתמש בקודש.

וכשלכל גדול יש גוגל עומד על גביו, וכאילו א"א לנהל חצר ללא אינטרנט כדי להיות מחובר ומעודכן מה שקורה בחצר הנגדית, אז הדור נראה כפי שהוא נראה.

וכמו לפני החורבן שהיו "מלעיבים במלאכי האלוקים ובוזים דבריו ומתעתעים בנביאיו עד עלות חמת ה' בעמו עד אין מרפא"(דברי הימים ב')

אנחנו הקטנים, נדע לכוין לא רק השיבה שופטינו כבראשונה, אלא גם ב"ויועצינו כבתחילה".

       אך בורא עולם מאשים מישהו אחר. כבר לפני 2000 שנה אמר הקב"ה את השבר הזה וכתב נבואה חריפה על מי יש לו תביעה. אנו לא נעיז לכתוב זאת רק נביא את המראה מקומות.

 כשאתם מנקים את הספרים לפסח קחו את ספר יחזקאל, הורידו ממנו את האבק שהצטבר עליו במשך שנה ופתחו את הספר הקדוש הזה, שהקב"ה חפץ שכל ילד בן 5 למקרא ידע אותו- כל אב חייב ללמד את בניו תורה שבכתב כולה (רמב"ם) והציצו שם בחיפוש מפרק ל' עד מ'.

אם אחרי עמל תמצאו, תלמדו את הפרק בעיון ונסו להבין למה כל יהודי חייב לדעת את זה? שהרי לא שלחו נבואה זו אל הנאשמים בדיוור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>