הקדמת אור המלך

בשם ה' נעשה ונצליח. הנה ידוע לכל גודל עוצם הסכנה הנוראה של האינטרנט, אשר כל מי שיודע על מה מדובר אומר שזה שואה יותר גרועה מהשואה שהיתה לפני כשבעים שנה. וידוע לכל בר בי רב האיסור החמור והנורא שהטילו עליו גדולי ישראל. וכתוב בתורה הקדושה: ובאת אל הכהנים הלויים ואל השופט אשר יהיה בימים ההם וגו' ועשית על פי הדבר אשר יגידו לך וגו' ושמרת לעשות ככל אשר יורוך, על פי התורה אשר יורוך ועל המשפט אשר יאמרו לך תעשה לא תסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ושמאל (דברים יז ט).

ופירש רש"י: ואל השופט אשר יהיה בימים ההם. ואפילו אינו כשאר שופטים שהיו לפניו, אתה צריך לשמוע לו, אין לך אלא שופט שבימיך. ימין ושמאל. אפילו אומר לך על ימין שהוא שמאל ועל שמאל שהוא ימין, וכל שכן כשאומר לך על ימין ימין, ועל שמאל שמאל. ע"כ.

ובפרט שאינטרנט ואייפון הוא אביזרייהו דג' עבירות החמורות כפשוטו ממש.

ופסקו גדולי ישראל שזה אסור ביהרג ואל יעבור. דהיינו שאם ח"ו יבוא גוי ויאמר ליהודי או תסתכל באינטרנט פרוץ או שאהרוג אותך כאן במקום, צריך למסור נפש, ולמסור עצמו להריגה על קדושת ה', ולא להסתכל ח"ו באינטרנט או באייפון.

לפני כעשרים שנה כבר אמר הגה"צ רבי שמשון פינקוס זצוק"ל, שישבו טובי המוחות שבעולם ויפתחו את הטכנלוגיה הכי מפותחת, וכל זה עבור אביזרייהו של הדברים הגרועים ביותר. ותלמידיו לא הבינו את דבריו. אכן כהיום דבריו מובנים לכל מי שיודע מה המצב, לצערינו הרב. כמה אלפי ומליוני גויים יושבים וחושבים ומפתחים טכנלוגיות עצומות, וע"י זה נעשים החטאים הגרועים תוך דקות ספורות, וגדול המחטיאו יותר מההורגו.

אשר על כן חשבנו לסדר בזה את הכוונות השייכות למצווה עשה ולא תעשה זו, אכן אמנם רבינו אור השמש בגבורתו מורינו הרש"ש זיע"א כבר נסתלק לגנזי מרומים לפני כמה מאות בשנים, אך השאיר עימנו לפליטה את כתביו והקדמותיו וסידוריו הקדושים והנוראים, ומהם נחיה וניקח לעבוד את אדון כל בשר.

והנה ע"פ הקדמותיו וסידוריו בקודש של רבינו הרש"ש זיע"א, נוכל לקחת גם לכאן ולסדר את הכוונות של מצווה רבה ונוראה זו אשר אנו מחוייבים למסור נפשינו עליה.

מצווה זו כוללת כמה מצוות: מצוות עשה ולא תעשה דרבנן, של 'ושמרת לעשות ככל אשר יורוך', וכן 'לא תסור מן הדבר אשר יגידו לך ימין ושמאל'. וכן כמה מצוות עשה ולא תעשה דאורייתא, של 'קדושים תהיו', ושל 'לא תנאף', שהאינטרנט הוא אביזרייהו דג"ע, שהוא ביהרג ואל יעבור כמו ג"ע עצמו, וכן מצוות 'ונשמרת מכל דבר רע'. ועוד כמה מצוות דאורייתא כמו שיבואר להלן.

ואחר כן סודרו כוונות יקרות, יקרים מפנינים, אשר בם יתוקנו כל העולמות העליונים, אשר נכתבו בכתבים הקדושים של רבינו אור עולם האר"י הח"י זלה"ה, אשר מפיו ופי כתביו אנו חיים עד היום הזה.

כבר כתב רבינו אור החיים הקדוש, שבמצווה זו במיוחד צריך לעשות גדרים וסייגים. כי כאשר מגיע הנסיון לידו הוא כבר אנוס. והמצווה היא לעשות גדרים וסייגים של יגיע לידי נסיון ח"ו. כי אם מגיע לידי נסיון הוא כבר אנוס ח"ו[1].

עם ההוצאה לאור של הסידור הק' הזה, אין יותר מתאים מלזעוק בצעקה גדולה ומרה את זעקתה של אסתר המלכה: כי איככה אוכל וראיתי ברעה אשר ימצא את עמי ואיככה אוכל וראיתי באבדן מולדתי!!! כאשר רואים מידי יום כאלה אשר רח"ל מוסרים נשמתם לשטן וגולשים במדרוני מרכבת הקליפות במחצב החושך הוורוד של מליארדי האתרים, ונאבדים ונכרתים רח"ל ממחצב הקדושה והדביקות באלקים חיים ובעם עולם.

על זאת תדמע עינינו ומאנה הינחם, עיני עיני יורדה מים. בכו תבכה בלילה ודמעתה על לחיה. על זה היה דוה לבנו על אלה חשכו עינינו.

בפרט הכאב גדול ועצום על האנשים והנשים הרחמניות אשר בישלו ילדיהן, כאשר יש להם מיני כלים עם אפשרויות חיבור לאינטרנט, ואף אם אין להם אינטרנט בפועל, אבל ילדיהם יכולים לקחת את זה, ביודעים ובלא יודעים של ההורים, ולגלוש עם זה במדרון השאול, בכמה מיני אופנים ואכמ"ל[2].

אח"כ יבואו אנשים ונשים אלה לבכות, ואין לנו אלא לבכות יחד עימם על אשר במו ידיהם נתנו לבניהם להתקלקל. תשתפכנה אבני קודש מסולאים בפז בראש כל חוצות. כואב מאוד מאוד מה שאדם מעולל לעצמו.

אבא יקר! אימא יקרה! אנא חוסו ורחמו על נפשכם ועל נפש ילדיכם, שימו לבבכם הטיב אל הנחרט בדם ובדמעות על גבי דפים אלו, קרעו לבבכם עכשיו, ושפרו מעשיכם, בכדי שלא תצטרכו לקרוע את בגדיכם. כדי שלא תהיו מהצועקים לשעבר.

הניסיון מראה שמי שאומר "לי זה לא יקרה", "אני יודע ליזהר", "בני צדיק ולא יכשל" וכדומה מיני טענות מטופשות כאלה, דווקא לו זה קורה, ודווקא הוא או ילדיו מתקלקלים רח"ל. חז"ל הקדושים כבר אמרו 'אין אפוטרופוס לעריות', ו'כל הגדול מחבירו יצרו גדול הימנו', אין אף אחד מוגן.

ידוע מעשה נורא בזמן הקומוניסטים כאשר חטפו לצבא רח"ל, היתה אישה אחת שהיה לה בן יחיד ותפסו אותו הקומוניסטים ימ"ש, והאם בכתה בכיות נוראות. ואחרי כמה זמן הביאו לה את הראש של בנה, כי נהרג רח"ל, ושמחה שמחה גדולה שהוא נפטר כיהודי ולא טימא עצמו בטומאות חלאת הקומניזם. ובלוויה חילקה לחיים. אכן היום בזמנינו המצב הרבה יותר גרוע מבזמן הקומניזם, כאשר הרבה מאוד יהודים בכל גיל ומצב שהוא, ובפרט אלו שאמרו "לי זה לא יקרה", נופלים וטובעים במצולות האינטרנט ה"י.

וכל הורה שיש לו בן או בת אשר ח"ו נפלו לשאול האינטרנט, בוכים וזועקים ונאנחים מרה, ומרגישים עצמם שכולים ממש, ומרגישים יותר גרוע מאם הבן או הבת היו ח"ו נפטרים, כי במצולות האינטרנט הוא או היא נכרתים ונאבדים גם מהעולם הזה וגם מהעולם הבא, רחמנא ליצלן. ולצערינו הרב יש גם אנשים ונשים מבוגרים בני חמישים ושישים אשר נלכדים ברשת איומה זו.

בתהילים: הַיְסֻפַּר בַּקֶּבֶר חַסְדֶּךָ, אֱמוּנָתְךָ בָּאֲבַדּוֹן (פח יב). ופירשו, 'היסופר בקבר', עדיף להיות בקבר, 'חסדך' וזה חסד גדול. מאשר 'אמונתך באבדון' ח"ו לאבד את האמונה. יותר טוב להיות בקבר מאשר לאבד את האמונה ח"ו.

בשואה שלפני כשבעים שנה עלו יותר משש מליון יהודים ישר לעולם הבא ולגן עדן, אך בשואה הנוכחית אלו שנלכדנו ברשת אין להם לא עולם הזה ולא עולם הבא. נכרתו ונאבדו משני העולמות בעוד גופם עדיין מתהלך עימנו.

על זאת ידוו כל הדוויים ויחרדו כל הלבבות ויבכו כל האנשים, ניפול לפני המלך ונתחנן לו להעביר את רעת האינטרנט הרע הזה ואת מחשבתו הרעה אשר זומם על היהודים.

ונבקש מאת המלך מלכו של עולם כאסתר המלכה בשעתה: תנתן לי נפשי בשאלתי ועמי בבקשתי. כי נמכרנו אני ועמי להשמיד להרוג ולאבד במדרונות האינטרנט, ואלו רק לעבדים ולשפחות נמכרנו החרשתי.

נתחזק ביותר ויותר בכח גדול וחזק לעמוד בפני כל הפיתויים, שלא יהיה לנו שום שייכות שהיא עם אינטרנט פרוץ ואייפון וסמארטפון למיניו וכל דומיהם. וכל אחד ואחד יעורר בסביבתו לראות שלא יהיה לאף יהודי שום כלי טמא או מחשב לא חסום ח"ו.

והיא שעמדה לאבותינו ולנו, שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו, אלא שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו, והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם.

אמר הרה"ק מוורקא זיע"א, על מה שכתוב בהגדה 'מכסה את המצות, ומגביה את הכוס ואומרים והיא שעמדה'. הביאור הוא כך: מכסה את המצות שזה דאורייתא, ומגביהים את הכוס שזה דרבנן, ואומרים 'והיא שעמדה', שזה הדרבנן הוא שעמד לנו בגלות, ועל ידי זה יכולנו לעמוד בגלות. רק ע"י המצוות דרבנן אנו יכולים לעמוד בגלות.

וכמו כן גם עתה על ידי שנשמור את גזירות ותקנות חכמינו שליט"א, כמצווה עלינו מפי הגבורה לשמוע אל השופט אשר יהיה בימים ההם דווקא, נהיה שמורים ושלווים שקטים ורעננים ונזכה לכל טוב סלה בגשמיות וברוחניות.

האינטרנט הוא השטן הוא מלאך המות הוא יצר הרע. יורד ומשטין עולה ומקטרג. הוא הוא הבא לאדם ומפתה אותו שיסתכל באינטרנט רק דבר קטן רק לרגע אחד רק דברים שבקדושה, ויום אחד רק הרק נמחק. הוא הוא הנוטל את האדם שנלכד ברשת האינטרנט, ומעבירו על דעתו ועל דעת קונו, כאשר חייו אינם חיים, מבפנים אכול רימה ותולעה, עצוב ומדוכא, לא גשמיות ולא רוחניות, לא תורה ולא תפילה ולא יר"ש. ומבחוץ משחק הצגה כאילו הכל כרגיל, ואף אחד לא יודע מה נעשה עימו (עד שאחרי תקופה אינו יכול יותר לשחק, ומתגלה לחוץ עוצם הרע והטומאה שהכניס בו השטן ע"י רשתו הנוראה).

גדולי ישראל שליט"א גילו לנו שהאינטרנט הוא סטרא אחרא והוא ס"מ. האינטרנט הוא הכלי הניתן ביד השטן להחטיא על ידו את הרבים, והוא הפצצה האחרונה שהס"מ מוציא לפני שיבוא השי"ת וישחט את מלאך המות. אם היה באינטרנט רק רע לא היה יכול למשוך לשם יהודים טובים, על כן הכניס הס"מ לתוך מעוזו גם קצת [יחסית] דברים שבקדושה בכדי שיוכל למשוך גם יהודים טובים אליו. וכן מכניס הוא בליבות יהודים כמה וכמה מיני רעיונות ודברים שונים מדוע צריכים אינטרנט, ואף משכנע אותם שהם צריכים את זה "לשם שמים", ועי"כ ח"ו נגררים אליו ונכנסים לתוך הקליפה הזו, ורח"ל נמשכים מדחי אל דחי. היום אומר לו עשה כך, ולמחר עשה כך.

עיקר הקושי בנסיונות אלו הוא, שאין האדם בא לקרות תגר חלילה בפעולות אלו, ואין רצונו חלילה להסתכל דברים אסורים. אלא כוונותיו טובות, שרוצה לבדוק ולברר ענין מסויים, ואין לו חלילה כל כוונה רעה. ובפרט כשמדובר בענין של פרנסה, שכל גישתו לזה אינו כלל באופן של מלחמה, אלא אדרבה, זהו דבר היתר אצלו לגמרי, ואינו צריך להילחם כלל עם עצמו. ומזה נגרם חלילה שמן ההיתר יסיתנו אל האיסור, רחמנא ליצלן, מה שנופלים ע"י כך. ואין מדברים כאן ממה שעלולים ליפול, אלא שרבים נפלו לדיוטא התחתונה הגרועה ביותר, שמימות בריאת העולם ועד היום הזה עוד לא היו נסיונות כאלו.

ע"י שיהודי מתעורר לתשובה ומקבל על עצמו שמהיום הזה והלאה לא יהיה לו שום שייכות כלל ועיקר עם אינטרנט פרוץ או עם אייפון ודומיו, בוודאי יקובל תשובתו ברחמים, כי ימינך פשוטה לקבל שבים, ויזכה לכל טוב סלה בגשמיות וברוחניות ויהיה בריא וחזק, ויזכה לעבוד את הבורא ברוך הוא באמת ובאמונה ביראה ובאהבה בשמחה ובקדושה ובהתלהבות, ויזכה לנחת יהודי אמיתי מכל יו"ח, ולפרנסה בשפע ובהרחבה, ולכל הברכות וההשפעות טובות ברוחניות ובגשמיות בכלל ובפרט ובפרטי פרטים.

יעזרינו השי"ת על דבר כבוד שמו יתברך, ונזכה לכוון לאמיתה של תורה וסודותיה, ונזכה ע"י הכוונות בסידור הק' הזה להמשיך שפע רב ועצום בכל העולמות כולם, ומשם ימשך שפע ברכה רבה לעולם הזה ולנפש רוח נשמה שלנו.

ואף מי שאינו יודע לכוון יוכל להשתתף בכוונות עם היודעים ומכוונים כהוגן.

והרינו מתנים כי סידור זה וכל הכוונות בסידור זה הוא ע"פ דעת רבי שמעון בר יוחאי ורבי אלעזר בנו, ועל דעת רבינו יצחק לוריא אשכנזי, ועל דעת רבינו שלום בן רבי יצחק שרעבי, ועל דעת רבינו ישראל בן רבי אליעזר בעל שם טוב הקדוש ותלמידיו ותלמידי תלמידיו הקדושים. והכל הוא אך ורק כדי לעשות נחת רוח ליוצרינו ובוראינו יתברך שמו ויתעלה.

ואם ח"ו יש איזה טעות או איזה דבר שאינו לרצון לפניו יתברך, הרי זה הטעות או הדבר שאינו לרצונו יתברך ח"ו בטל ומבוטל מעכשיו כעפרא דארעא.

שם הסידור כי נאה לו 'אור המלך', שע"י שמקיימים מצוות עשה ולא תעשה זו של שמירה והרחקה כמטחווי קשת מנגע האינטרנט האיום, יזכו לאור המלך מלכי המלכים שיאיר ויזרח עלינו.

ובזכות השמירה וקיום מצווה רבה זו שהיא כוללת כמה מצוות שרשיות מדאורייתא ומדרבנן, נזכה בקרוב לביאת גואל צדק במהרה בימינו אמן.



[1] כמובן שמי שאין לו ברירה ומוכרח להגיע לאינטרנט לצרכי פרנסה, ע"פ הוראת גדולי ישראל שליט"א חייב בחיוב גמור לשים סינון היותר טוב, והיותר עדיף ביותר הוא של חברת 'נתיב', במסלול סגור כמה שיותר, כי כיום זהו הסינון הכי טוב, ברוחניות ובגשמיות, ואין כיום משהו יותר טוב מזה.

מי שאין לו שייכות עם כל הכלים הללו, ודאי טוב שיקבל על עצמו שלא יהא לו כל קשר עמהם לעולם ועד, הוא וכל זרעו אחריו עד סוף כל הדורות.

ומי אשר הוכרח לזה – וכדי לדעת מהי משמעות הדבר שהוא 'מוכרח' לזה על כל אחד בנפרד לפנות אל הרבנים לדעת אם הוא אכן נכנס בגדר זה, שהרי כל אחד יכול לומר שהוא 'מוכרח', אין זה מושג פשוט לומר 'מוכרחני' – ורק כשניכר ממש ממש הצורך בזה, הרי גם בזה הוא צריך להיות בגדרים וסייגים וסייגי סייגים, וכפי שיורו לו. וגם זה יש לדעת כי כל מה שמתירים במקרה יוצא דופן, הרי זה ממש בשעת הדחק שבדחק שבדחק, ולא שההיתר הוא דבר פשוט וחלק, אלא שהוא רק בשעת הדחק גדול ביותר.

וכמובן שכל זה רק לפי דעת הרבנים, שהם אשר יחליטו אם מותר לו להזדקק להיתר או אסור לו הדבר בכל זאת. וגם אם התירו לו, רק לפי כמה שהתירו לו, ולפי ההנחיות שינתנו לו למימוש הדברים בפועל.

וזה ברור, כי מי שאין לו כל קשר עם זה עד היום, ח"ו, לא יהא לו כל קשר בזה גם מהיום והלאה הוא וצאצאיו עד סוף כל הדורות. ומי אשר מוכרח לזה, הרי מה שניתן לו ההיתר, הוא רק בשעת הדחק שבדחק, וברגע שכבר לא יזדקק לזה, שישליכנו לגמרי.

[2] ומשום כך צריך לנתק כל כלי ומחשב שיש לו אפשרות חיבור לאינטרנט, ואף אם אין לאדם עצמו אינטרנט, ואכמ"ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>